امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برگزاری آزمون دکتری در ۸ حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری آزمون دکتری در ۸ حوزه امتحانی، گفت: مجموعا ۲ هزار و ۹۶۴ شرکت‌کننده در آزمون دکتری در دانشگاه داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹ نفر مرد و ۹۳۵ داوطلب زن است.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون دکتری سال ۹۹ در تاریخ نهم مردادماه، اظهارکرد:‌ در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز ۸ حوزه امتحانی در دانشکده‌های مهندسی، کشاورزی، علوم، علوم تربیتی، الهیات، اقتصاد و ادبیات و همچنین سالن تربیت‌بدنی دانشگاه برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

وی عنان کرد:‌ مجموعا ۲ هزار و ۹۶۴ شرکت‌کننده در آزمون دکتری در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹ نفر مرد و ۹۳۵ داوطلب زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است؛ الکل کافی هنگام ورود به حوزه آزمون در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود و داوطلبان حتما باید از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی نیز بر اساس آن‌چه که سازمان سنجش مشخص کرده است، رعایت خواهد شد.

جلیلی‌فر در پایان، تاکید کرد: امسال به منظور رعایت مسایل بهداشتی، بخش امانات در حوزه‌های آزمون فعال نخواهند بود و با توجه به این‌که رفت و آمدها، تماس‌ها و تجمع‌ها در بخش امانات می‌تواند عاملی برای انتقال ویروس باشد، به این دلیل از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم که هیچ وسیله اضافه همراه خود نداشته باشند زیرا از گرفتن هرگونه وسیله شخصی متقاضی شرکت‌کننده در آزمون معذوریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید