مدیرکل بازرسی استانداری استان خبر داد:

احتمال عرضه ماسک در داروخانه‌های منتخب خوزستان

احتمال عرضه ماسک در داروخانه‌های منتخب خوزستان

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان با اشاره به کمبود ماسک در داروخانه‌ها، از احتمال تعیین داروخانه‌های منتخب برای ارایه ماسک خبر داد.

شهاب رزمی با اشاره به وضعیت عرضه ماسک در داروخانه‌های خوزستان اظهار کرد: موضوع کمبود در عرضه ماسک در داروخانه‌ها صحت دارد. شب گذشته در این زمینه جلسه‌ای تشکیل شد و از روز شنبه هفته آینده عرضه ماسک در داروخانه‌ها دو برابر می‌شود و احتمالا تا چند روز آینده، به وضعیت پایداری در این خصوص برسیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت شرکت‌های تولیدی ماسک به میزان تقاضای مردم نرسیده است، ممکن است ناهماهنگی در سطح داروخانه‌ها و بازار وجود داشته باشد.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تصریح کرد: پیشنهادهایی درباره تعیین داروخانه‌های منتخب داده شده است؛ اگر ظرفیت تولید ماسک به گونه‌ای باشد که توان توزیع در همه داروخانه‌ها را داشته باشیم ماسک در همه داروخانه‌ها توزیع می‌شود؛ در غیر این صورت، داروخانه‌های منتخب برای عرضه ماسک تعیین خواهیم کرد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: سازمان صمت، متولی اصلی نظارت بر توزیع ماسک است اما با این وجود ۸۰ بازرس از سوی استانداری نیز همکاری می‌کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید