امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: ادارات و مجتمع های بهزیستی در سراسر استان از صبح روز عید فطر به مدت یک هفته آماده دریافت فطریه نقدی و غیرنقدی هم استانی های عزیز هستند.

مهران کریمیان گفت: هم اکنون 75 هزار معلول و 33 هزار خانوار بی سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی خوزستان قرار دارند. برای خدمات رسانی بهتر به این عزیزان نیازمند یاری و همراهی کلیه خیرین نوع دوست هستیم.

او با تأکید بر عضویت سازمان بهزیستی در شورای زکات گفت: با توجه به فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنان می توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا میان معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

کریمیان خاطر نشان کرد: در صبح روز عید فطر، صندوق های سیار با آرم بهزیستی در اماکن و مسیرهای محل برگزاری نماز عید فطر و مصلی ها برای جمع آوری فطریه هم استانی های عزیز مستقرخواهند بود.

او درباره نحوه توزیع فطریه افزود: وجوه جمع آوری شده در ادارات بهزیستی شهرستان با نظارت شورای مشارکت های بهزیستی شمارش و صورت جلسه شده و بلافاصله میان خانواده های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

معاون مشارکت های مردمی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی #1400004*4*733*  و حساب سیبای  بانک ملی به شماره 2173452201001 آماده دریافت کمک های کلیه هم استانی های عزیز است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید