امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محمود احمدی نژاد

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از معرفی امیدیه به عنوان گرم‌ترین شهر جهان در مناطق مسکونی در روز ۲۱ تیرماه خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر امیدیه در خوزستان روز ۲۱ تیرماه با دمای ۵۰.۹ درجه سانتیگراد از سوی سازمان جهانی هواشناسی به‌ عنوان گرم‌ترین شهر جهان در مناطق مسکونی معرفی شد. در این رده‌بندی، شوش با ۵۰.۷ و آغاجاری با ۵۰.۴ درجه سانتیگراد نیز به چشم می‌خورتد.

وی افزود: البته این موضوع چیزی جدیدی نیست. خوزستان، استان‌های جنوب شرق عراق و کشور کویت همیشه گرم‌ترین، مناطق مسکونی جهان بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در بیابان‌های جنوب آفریقا و صحرای کالیفرنیا دمای حدود ۵۸ درجه سانتیگراد نیز ثبت می‌شود اما این مناطق مسکونی نیستند.

حیب خبر: قرار است از سوی جناب محمود احمدی نژاد- که گویا در اردی بهشت ۹۲ یک صد سیاستمدار دنیا از ایشان توقع مدیریت جهان را داشتند، ولی خودشان این مسوولیت کوچک(!) راقبول نکرد- ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان امیدیه به خاطر اول یا گرم ترین شدن در کل جهان، به هر خانواده هم یک دستگاه کولر گازی هدیه دهد تا دولت "تدبیر و امید" از زندگی مردم فداکار امیدیه و آغاجاری و... آن هم در گرم‌ترین شهر جهان به خود ببالد که فقط از نام شهرهای شان یاد می کنند اما خودشان را در وادی فراموش شدگان به امان خدا رها کرده اند!

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید