امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انتقاد نماینده آبادان از عملکرد مدیران استان خوزستان

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم ضمن انتقاد از عملکرد مدیران استان تاکید کرد: ای کاش مدیران استان به همان اندازه که برای ظاهر و کت و شلوار خود اهمیت قائل می‌شدند برای تأمین و صیانت از حقوق مردم استان نیز ارزش قائل می شدند.

به گزارش ایسنا، سید محمد مولوی در جریان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: تحقق توسعه پایدار با تغییر نگاه به استان خوزستان دست‌یافتنی‌تر است. خوزستان دروازه توسعه کشور و آبادان و خرمشهر کلید این دروازه هستند اما نگاه به خوزستان راهبردی، اولویت‌دار، مردمی و مشفقانه نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: عملکرد مدیران ارشد استان در تمامی حوزه‌های عمرانی، تجارت، محیط زیست، آب، انرژی و سیاست شرم‌آور است، بیش از 700 روستای خوزستان در حسرت آب شرب هستند و آب سایر مناطق نیز از کیفیت قابل دفاعی برخوردار نیستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم تصریح کرد: پرآب‌ترین استان کشور دچار خشکسالی شده است، شرم باد بر عزم و اراده مدیرانی که در انتقال آب کارون چشم خود را بر روی حق مردم استان بستند و برای آرامش آنها دل نمی سوزانند. خوزستان با دمای بالای 50 درجه و دارای رودخانه‌هایی پرآب امروز از تشنگی مرده است.

وی در ادامه با ادعای این که «مدیران استان بیکاری، خشکسالی و اختلاس‌ها را دیدند اما چشم خود را بر روی حقوق مردم استان بستند» گفت: آقای رئیس جمهور استان خوزستان نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است، به نظر انباشت وعده‌های بی‌سرانجام، عوامفریبی است.

مولوی افزود: من از بغض شهری سخن می‌گویم که تاریخی آباد داشت اما امروزه پتروشیمی و پالایشگاه آن با حسرت جوانان بیکار و بندر و گمرک آن با درد ملوانان و بازرگانان گره خورده است، منطقه آزاد اروند نیز آمده بود تا در کنار مردم باشد اما از کنار مردم می‌گذرد و نظاره‌گر بدبختی آنها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ای کاش مدیران استان به همان اندازه که برای ظاهر و کت و شلوار خود اهمیت قائل می‌شدند برای تأمین و صیانت از حقوق مردم استان نیز ارزش قائل می شدند. آه آبادان و خرمشهر قطعاً روزی گریبان این افراد را می‌گیرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • غلامرضا

    چهارشنبه 25 تیر 1399 - چهارشنبه, جولای 15 2020 2:42:47pm

    خوب بنده خدا حداقل خودت بدون کت و شلوار عکس میگرفتی و میذاشتی.