در کارگاه آموزشی کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری تشریح شد؛

ارایه خدمات شهرسازی به صورت الکترونیک در اهواز

کارگاه آموزشی کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری برگزار شد

در کارگاه آموزشی کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری، ارایه خدمات شهرسازی به صورت الکترونیک در کلان شهر اهواز تشریح شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از سایت شهرداری اهواز، به همت اداره کل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز، کارگاه آموزشی کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری در اهواز برگزار شد.

مدیرکل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز در این کارگاه- که با حضور مدیران شهرسازی در سالن شهرداری مرکز برگزار شد- در سخنانی گفت: کارگاه آموزشی کاربرد GIS در برنامه ریزی شهری با هدف آشنایی بیشتر کارمندان حوزه شهرسازی ستاد و مناطق با سامانه Sdi برگزارشد. 

دین پرست افزود: سامانه SDI با نظارت اداره کل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات  توسط سازمان فاوا راه اندازی و جدیدترین نقشه اهواز به صورت gis در این سامانه قرار گرفته است که این مبنای پروژه های مهمی به مانند برون سپاری خدمات الکترونیکی شهرسازی، ممیزی املاک شهری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز تصریح کرد: اهداف اصلی این کارگاه آشنایی مسوولان و کارشناسان حوزه شهرسازی با این سامانه، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادها بود و اینکه در جریان آخرین تغییرات و برنامه های آتی قرار گیرند.

وی عنوان کرد: در این کارگاه خلاصه ای از فعالیت های معاونت برنامه ریزی و سازمان فاوا در خصوص gis در شهرداری ارایه و سپس سامانه sdi معرفی و نمایش داده شد و در ادامه به برون سپاری و برنامه های آینده از جمله ارایه خدمات شهرسازی به صورت الکترونیک پرداخته شد.

دین پرست ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با تکمیل لایه های اطلاعاتی بالاترین بهره برداری از سامانه sdi شود و در خدمات الکترونیک شهرسازی، ممیزی بتوانیم پروژه های خوبی را اجرا کنیم. با رویکرد و تاکید شهردار اهواز، شهرداری صاحب زیر ساخت داده های مکانی شد که محصول و ثمره تلاش دوره جدید مدیریت شهری است و امیدواریم در آینده شاهد راه اندازی و  بهره برداری کامل این سامانه باشیم.

در پایان مدیرکل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز به پرسش های مسوولان حوزه شهرسازی پاسخ داد

گفتنی است: برای شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی گواهینامه صادر می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید