امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از  آغاز مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز چهارشنبه هشتم خرداد ماه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش حبيب نيوز به نقل از مهر خوزستان، "سيدنور محمدپور" گفت: صاحبان کار و كسب دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیر می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر نام نویسی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استاني و كشوري و معرفي آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادي، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و كسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از هدف هاي جشنواره کارآفرینان برتر اعلام كرد.

او گفت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از هشتم خرداد آغاز شده و کارآفرینان می‌توانند تا 31 تيرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

او از جمله دستاوردهاي برگزاري اين جشنواره را تشكيل كانون كارآفريني در استان و مشاركت آنان با نهادهاي اجرايي به عنوان اتاق فكر كارآفريني استان ها اعلام كرد كه نتايج موثري در توسعه كارآفريني در مناطق مختلف كشور به همراه دارد.

محمدپور از علاقه‌مندان ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

گفتني است: بنگاه هاي اقتصادي غير دولتي كه حداكثر 15 درصد از سهام متعلق به نهادها / شركت هاي دولتي يا عمومي باشد و كليه بنگاه هاي اقتصادي در اندازه كوچك متوسط و بزرگ- كه از سال 93 تا كنون با تكيه بر نوآوري به رشد بالا در فروش عملياتي و اشتغال دست يافته اند؛ مشمول ثبت نام در جشنواره هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید