امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استاندار خوزستان: ۱۴ دستگاه در زمینه مبارزه با سرقت باید پاسخگو باشند

 استاندار خوزستان گفت: موضوع مبارزه با سرقت تنها مربوط به حوزه انتظامی نیست بلکه ۱۴ دستگاه در این زمینه مسوول هستند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش حبیب خبربه نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در کمیسیون مبارزه با سرقت در محل استانداری خوزستان گفت: طبق مصوبه و دستورالعمل شورای امنیت کشور دستگاه های استان‌ها موظف شدند کمیسیون‌های مبارزه با سرقت را در سطح استاندار، فرماندهان انتظامی، مسوولان و دستگاه های مختلف که در این زمینه نقش دارند، تشکیل دهند.

وی افزود: اقداماتی که دستگاه‌های متولی باید انجام دهند تا در زمینه مقابله با سرقت کمک کننده و کاهش دهنده باشند، از طریق این کمیسیون پیگیری خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کمیسیون مبارزه با سرقت ماهانه برگزار می شود و دستگاه‎‌های مسوول باید نسبت به رفتار و عملکرد خود در این باره پاسخگو باشند تا بتوانیم در این مسیر تمهیداتی فراهم و نتایج خوبی بدست آوریم.

وی گفت: تمامی دستگاه ها باید در زمینه مقابله با سرقت تلاش کنند تا مردم نتایج مثبت این کارهای عملیاتی را لمس کنند.

خوزستان جزو سه استان برتر کشور در کشف سرقت‌

فرمانده انتظامی خوزستان نیز با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی مردم در حوزه امنیت داخلی در استان موضوع سرقت‌ و جرایم خشن است، گفت: مجموعه نیروی انتظامی تلاش ارزشمندی با همکاری و حمایت اعضای شورای تامین استان به خصوص استاندار و دستگاه‌های قضایی برای کنترل و مهار سرقت‌ها در سطح استان انجام داده است.

سردار حیدر عباس زاده تصریح کرد: همچنین در خوزستان تلاش‌ خوبی در اجرای اقدامات پیشگیرانه و برخورد با مجرمان انجام شده به نحوی که خوزستان در کشف سرقت و جرایم خشن با همکاری و حمایت دستگاه قضایی توانسته جزو دو استانی باشد که بیشترین کشف سرقت را در سطح کشور داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در تامین نظم و امنیت داخلی استان به ویژه کنترل و مهار سرقت‌ به نحوی عمل کنیم که رضایت مندی مردم استان را از مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در پی داشته باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید