امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ابتلای ۶۴ آتش‌نشان اهوازی به کرونا / فوت یک آتش‌نشان

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ابتلای ۶۴ آتش‌نشان به کرونا، از فوت یکی از این آتش‌نشانان در اثر این بیماری خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۶۴ نیروی آتش‌نشان اهواز به کرونا مبتلا شده‌اند که یک نفر از این آتش‌نشانان در اثر این بیماری جان باخته است.

وی افزود: ۱۲ نفر از این مبتلایان بهبود یافته‌اند و چهار نفر نیز بستری هستند که خوش بختانه وضعیت حادی ندارند و مابقی نیز در منزل قرنطینه هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کمبود وسایل محافظتی در ابتلای آتش‌نشانان به کرونا تاثیرگذار بوده است، گفت: با توجه به اینکه سازمان ایمنی آتش‌نشانی جزو سازمان‌های خدماتی شبه نظامی است، نیروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی زندگی می‌کنند و آسایشگاه، تختخواب، آشپزخانه، برخی ماسک‌های تنفسی و تجهیزات امداد و حریق آنان مشترک است بنابراین ابتلای یک نفر، خطر ابتلای دیگر نیروها را در پی دارد.

قنبری ادامه داد: از طرف دیگر نیز هنگام وقوع آتش‌سوزی و انجام عملیات اطفای حریق، ازدحام جمعیت آن هم بدون ماسک در اطراف محل عملیات، در ابتلای آتش‌نشانان به ویروس کرونا تاثیرگذار است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید