امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوش از آبرسانی به روستای مگران 3 از طریق تانکر سیار، مخزن ذخیره و توزیع آب معدنی خبر داد.

به گزارش حبيب نيوز، "محمد رازقی" گفت: آبرسانی به اهالی شریف روستای مگران 3 در حال حاضر از طریق تانکر سیار، مخزن ذخیره 30 هزار لیتری و توزیع آب معدنی انجام می شود.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوش ادامه داد: این روستا بر اثر بارندگی و وقوع سیلاب بکلی زیر آب رفت و روستاییان محل سکونت خود را تخلیه و در اردوگاه های در نظر گرفته شده بصورت موقت ساکن شدند.

وی افزود: روستای مگران 3 پیش از این سیلاب نیز در بارندگی های معمولی دچار آبگرفتگی می شد و اهالی شریف این روستا دچار مشکل می شدند.

رازقی ادامه داد: با توجه به اینکه این روستا همواره بر اثر بارندگی به زیر آب می رود و زندگی مردم دچار اختلال می شود، مقرر شد محل سکونت آنها تغییر پیدا کند که این تصمیم به همت خیرینی از کاشان در ساخت محلی جدید بزودی انجام و به پایان می رسد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوش بیان کرد: خط انتقال آب محل جدید روستای مگران 3 بطول 1000 متر کارگزاری شده و پس از اتمام ساخت و ساز منازل و خیابان های روستا، عملیات کارگزاری شبکه توزیع و نصب انشعابات نیز توسط امور آبفا روستایی شهرستان شوش انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: روستای مگران 3 از توابع بخش شاوور شهرستان شوش است و 90 خانوار با جمعیتی بالغ بر 453 نفر را تحت پوشش دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید