امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت پيگيري مطالبات به حق کارگران در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش حبيب نيوز به نقل از روابط عمومي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، "سید نور محمد پور" در آيين تجليل از كارگران، گروه هاي كار و واحد نمونه استان گفت: همه مسوولان باید برای حمایت از بخش توليد كوشش كنند؛ چون راه رونق تولید با همدلی ميان کارگر و کارفرما و توجه و حمایت دولت هموار مي شود.

او، بهترین راه رونق بخشیدن به تولید را مراجعه به الگوهای موفق در کشورهای صنعتی و توسعه یافته دانست و بر ضرورت افزايش ظرفیت خط تولید کارخانه های استان تاکید کرد و گفت: شرکت هایی که به دلایل مختلف دچار تعطیلی یا کاهش ظرفیت تولید شده اند می توانند با مدیریت هوشمندانه و نگاه ویژه به بخش نیروی انسانی کارآمد و خلاق و با حمایت همه جانبه دستگاه های مسوول، مجددا به ظرفیت بالای تولید برسند و در توسعه استان نیز نقش داشته باشند.

دبیر شورای اشتغال خوزستان، آموزش مدیریت بازاریابی برای مدیران واحدهای تولیدی را مهم ترین اصل  مدیریت اقتصادی برشمرد و افزود: شوربختانه مدیریت بازار فروش و علم بازاریابی در برخی واحدهای تولیدی مغفول مانده و تولیدکننده را دچار چالش جدی كرده است.

محمدپور بر ضرورت حمايت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ميدان اقتصاد و تولید تاكيد كرد و نام گذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "رونق تولید" را تعیین کننده راهبرد حوزه مسووليت خود در طول سال دانست و گفت: باید مطابق این راهي که مقام معظم رهبری ترسیم كرده اند تمام ظرفیت و توان خود را به کار گیریم.

او با تاکید بر این که  تمام کارگران خوزستانی نمونه و قابل تقدیر هستند افزود: ما خدمتگزار عزیزانی  هستیم که در بدترین  وضعیت آب و هوایی و در گرد و غبارهای استان با مشکل های بسیاری روبه رو بوده و هستند اما هیچ گاه دست از تلاش و مجاهدت بر نداشته اند و امروز افتخار مي كنيم که به نمایندگی از کل کارگران شریف خوزستانی میزبان عده اي از عزیزان باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت ايجاد فضای نشاط و پويايي در محيط كار تاكيد كرد و گفت: تلاش ما باید در راه عزت و سربلندی قشر عزیز کارگران باشد. باید دست به دست هم دهیم و مطالبات به حق کارگران را پیگیری کنیم.

گفتنی است: در ابتدای این نشست کارگران نمونه استان در سخنانی به بیان مشکل ها و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان این نیز حاضران لوح تقدیر خود را از دستان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دریافت کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید