امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ایجاد واحد تولیدی ۱۵۰ هزار تنی فولاد در هندیجان

استاندار خوزستان از ایجاد یک واحد تولیدی ۱۵۰ هزار تنی فولاد در هندیجان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "غلامرضا شریعتی" در حاشیه نشست بررسی پروژه کارخانه فولاد هندیجان که روز ۱۱ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این نشست درباره ساخت واحد ۱۵۰ هزار تنی ریخته‌گری و نورد هندیجان برگزار شد. بخش خصوصی متقاضی ساخت این واحد است و امیدوارم شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فرماندار هندیجان موضوعات مرتبط با این طرح را دنبال کرده است و طرح را برای هماهنگی‌های استانی در این جلسه مطرح کردند تا روند ساخت آن در این شهرستان دنبال شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این طرح، اولین سرمایه‌گذاری صنعتی در هندیجان است. سیاست‌های کلی دولت و نظام بر این است که صنایع آب‌بر در سواحل مستقر شوند و از این رو ساخت این واحد تولیدی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

شریعتی ادامه داد: ساخت این واحد فولادی در منطقه‌ای مانند هندیجان که دارای آب است، ارزش افزوده بیشتری دارد و هم هزینه‌های کار کاهش می‌یابد و هم صادرات را تسهیل می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرا شدن این طرح، هندیجان منشاء تولید و اشتغال بیشتری شود و مقدمه‌ای برای صنعتی شدن مسیر اروند تا مکران باشد؛ این موضوع، مطابق برنامه‌ریزی‌های کلان دولت و همچنین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید