استاندار خوزستان خبر داد:

بهره‌برداری از فاز نخست خط آبرسانی به "غیزانیه" در هفته آینده

بهره‌برداری از فاز اول خط آبرسانی به "غیزانیه" در هفته آینده

 استاندار خوزستان با اشاره به تاکید رییس جمهور برای سرعت‌بخشی به عملیات اجرای خط آبرسانی به غیزانیه گفت: امیدواریم در اوایل هفته آینده و یک هفته پیش از وعده‌ای که به مردم داده شده، شاهد بهره‌برداری از فاز اول خط آبرسانی به غیزانیه و مشرحات باشیم.

به گزارش حبیب خبر، "غلامرضا شریعتی" روز ۱۱ خردادماه در جمع خبرنگاران در اهواز ضمن تشریح آخرین جزییات پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه و روستاهای اطراف اظهار کرد: روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه بازدیدی از خط انتقال آب غیزانیه انجام شد و به مردم قولی ۴۵ روزه برای آبرسانی به منطقه داده شد؛ همچنان به این تعهد و قول پایبند هستم.

 وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح، ۴۵ روزه بود و روند کار نیز برای به سرانجام رساندن کار در حال انجام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: رییس جمهور روز گذشته تاکید داشت که کار آبرسانی به غیزانیه با سرعت بیشتری انجام شود و اکیپ‌های بیشتری روی پروژه کار کنند.

شریعتی ادامه داد: پس از دستور رییس جمهور برای سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی به غیزانیه و روستاهای اطراف آن، امیدواریم در اوایل هفته آینده و یک هفته پیش از وعده داده شده به مردم، شاهد بهره‌برداری از فاز اول خط آبرسانی به غیزانیه و مشرحات باشیم.

شریعتی با بیان اینکه عملیات فاز دوم خط آبرسانی به این منطقه از امروز آغاز شده است، گفت: ۶ کیلومتر خط انتقال از روستای صفیره به نزه آغاز شده است و با اجرای آن امیدواریم در مدت زمان ۴۵ تا ۵۰ روز آینده، کل بخش غیزانیه با شبکه جدید آب‌دار شود و برای ۲۰ سال آینده غیزانیه مشکلی در خصوص آب نداشته باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید