امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

نظارت دقیق بر هزینه کرد اعتبارات مربوط به شبکه فاضلاب اهواز

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ساز و کار لازم برای نظارت دقیق بر چگونگی هزینه کرد اعتبار صد میلیون یورویی مربوط به تکمیل طرح جامع فاضلاب شهر اهواز فراهم شده است.

به گزارش حبیب خبر، "فاضل عبیات" شامگاه جمعه گفت: برنامه ریزی لازم برای نحوه هزینه این اعتبارات صورت گرفته است. بعد از اینکه با کسب اجازه مقام معظم رهبری، این اعتبار برای تکمیل طرح جامع فاضلاب شهر اهواز اختصاص یافت؛ نشست شورای فنی استانداری و دیگر نشست‌ها در ارتباط با تصمیم گیری برای کارهای لازم برای تکمیل این طرح برگزار شد.

وی ادامه داد: مقرر شد با نظارت شورای فنی و نهادهای مرتبط، این هزینه حتما صرف تکمیل طرح جامع شبکه فاضلاب شهر اهواز شود.

معان عمرانی استانداری خوزستان یادآورشد: تکمیل خطوط جمع کننده اصلی، خطوط اصلی شبکه فاضلاب و همچنین ایستگاه‌های پمپاژ از مهمترین بخش‌های اجرای طرح جامع فاضلاب شهر اهواز هستند که این منابع به منظور اجرای کامل آنها هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه اختصاص این منابع از صندوق توسعه ملی به شبکه فاضلاب اهواز باعث رفع بخش مهمی از مشکلات این شهر خواهد شد، گفت: زمان تعیین شده برای تکمیل طرح جامع فاضلاب شهر اهواز دو سال پیش‌بینی شده است.

عبیات یادآورشد: امسال ۵۰ میلیون یورو از این منابع به استان اختصاص می‌یابد و مابقی آن در سال آینده پرداخت خواهد شد.

در سیل فروردین سال گذشته، ۷۵ کیلومتر شبکه فاضلاب اهواز نشست کرد و با وجود بازسازی های انجام شده، در بارندگی آذرماه پارسال، دوباره حجم بالایی از شبکه فاضلاب شهر اهواز دچار ریزش شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید