امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیشنهاد تجدید نظر در برگزاری امتحانات پایه نهم در خوزستان

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ارایه پیشنهاد به شورای عالی آموزش و پرورش برای تجدید نظر در برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم در خوزستان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "کوروش مودت" درباره برگزاری حضوری امتحانات مقاطع نهم و دوازدهم اظهار کرد: تصمیم برگزاری حضوری امتحانات در پایه دوازدهم به دلیل تاثیر در کنکور، در سراسر کشور لازم‌الاجرا است و برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم نیز مصوب شورای عالی آموزش و پرورش است که این نیز یک تصمیم سراسری است که ابلاغ شده است.

 وی بیان کرد: در خوزستان ۴۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم وجود دارد که در حال آماده‌سازی مقدمات کار برای برگزاری امتحانات این پایه هستیم. در پایه نهم نیز ۷۰ هزار دانش‌آموز در خوزستان وجود دارد.

مودت گفت: با توجه به دغدغه اولیا و وضعیت قرمز خوزستان، موضوع عدم برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم را چهار روز پیش در شورای آموزش و پرورش اعلام کردیم و استاندار خوزستان نیز استقبال کردند. پیشنهاد دادیم در این مورد تجدیدنظر شود و در این خصوص به وزارت آموزش و پرورش نیز نامه‌ای نوشتیم زیرا این موضوع، مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است و به سراسر کشور اعلام شده است.

وی که سه‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: روز سه‌شنبه در ستاد مقابله با کرونای خوزستان این موضوع را اعلام کردیم و قرار است مصوبه شود و ما این مصوبه ستاد مقابله با کرونای خوزستان را به وزارت آموزش و پرورش ارائه می‌دهیم که یا تجدیدنظر کند، یا مانند سایر پایه‌ها، برگزاری امتحانات پایه نهم را به شورای مدرسه واگذار کنند تا آن‌ها در این باره تصمیم بگیرند. این مصوبه روز چهارشنبه آماده می‌شود و پس از آن، آن را ابلاغ می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: با معاونان وزارت آموزش و پرورش نیز هماهنگ کرده‌ایم که این مصوبه ستاد مقابله با کرونای خوزستان در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شود تا حداقل برای خوزستان بتوانند تصمیم بگیرند.

وی گفت: نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم در خوزستان منوط به تصمیمات بعدی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید