امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تشدید بازرسی از اصناف خوزستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بازرسی از بازار برای رعایت دستورالعمل تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در ۹ شهرستان خوزستان از روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش حبیب خبر، "بهرام جباری" دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین خوزستان از امروز دوشنبه تا پایان هفته جاری علاوه بر ادارات و بانک ها ، اصناف غیر ضروری نیز برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در ۹ شهرستان خوزستان باید تعطیل باشند و به همین منظور بازرسی از بازار از امروز آغاز شده است.

وی گفت: تیمی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان، نیروی انتظامی و اماکن و تعزیرات حکومتی ایجاد شده است که به منظور رعایت این دستور العمل بازار را رصد می کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: طی جلسه ای که با فرماندار اهواز برگزار شد از امروز برای تمامی مکان های شلوغ و بازارهای اهواز محدودیت تردد اعمال شده است.

جباری بیان کرد: سازمان صمت استان به اتحادیه ها و اصناف نیز این دستورالعمل را ابلاغ کرده است و انتظار همکاری هر چه بیشتر از سوی اصناف می رود.

وی با اشاره به اینکه اصنافی که از این دستورالعمل پیروی نکنند پلمب خواهند شد اظهار داشت: اصناف ضروری مثل نانوایی ها، سوپرمارکت ها و اصناف عرضه کننده گوشت و مرغ  و داروخانه ها در این مدت اجازه فعالیت دارند و باقی اصناف باید طبق دستور استاندار تعطیل باشند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان بیان کرد: بسیاری از مردم فکر می کنند بیماری کرونا در کشور و استان از بین رفته و مشکلی وجود ندارد وبه همین دلیل اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، همین موضوع باعث افزایش انتشار این ویروس در استان شده است.

جباری گفت: اصنافی که اجازه فعالیت دارند نیز مکلف به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

به دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان شورای تامین استان دیروز یکشنبه تصمیم به بازگشت محدودیت ها به ۹ شهرستان خوزستان را گرفت.

باوی،هویزه، اهواز،حمیدیه،هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان ۹ شهرستانی هستند که از امروز دوشنبه تا پایان هفته ادارات،بانک‌ها و واحدهای صنفی غیرضروری آنها تعطیل شده‌اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید