امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

باید نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان داشت

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به آمار و ارقام مبتلایان به کرونا در استان تاکید کرد: با توجه به ضعف زیرساخت‌های بهداشتی استان باید نگاه ویژه‌ای به منطقه شود.

به گزارش حبیب خبر، "قاسم ساعدی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خوزستان در شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به گزارش‌های وزارت بهداشت برخی از مناطق در استان‌های کشور سفید اعلام شده و فعالیت‌ها و کسب‌وکارها از سر گرفته شده است، اما در استان خوزستان وضعیت متفاوت بوده و امروز از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت قرمز است.

وی آمار شیوع کرونا در شهرستان‌های خوزستان به خصوص در مناطقی مانند دشت آزادگان، هویزه و امیدیه را نگران کننده دانست.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در عین حال خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت پنج میلیونی خوزستان و پایین بودن سطح امکانات و تجهیزات بیمارستانی و درمانی و از سوی دیگر وضعیت اقتصادی نامطلوب مردم نیاز به نگاه و توجه ویژه به استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان استانی و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند اما دولت باید به طور ویژه خوزستان را ببیند؛ چرا که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بسیار ضعیف بوده و از سوی دیگر با کمبود نیروی درمانی مواجه هستیم.

ساعدی تهیه لوازم بهداشتی برای مردم خوزستان را خواستار شد و نسبت به میزان آمار تعداد مبتلایان هشدار داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید