امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

موسی شاعری تصریح کرد: کلان شهر اهواز با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در دست ساخت به سمت توسعه‌یافتگی حرکت خواهد کرد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، شهردار اهواز در حاشیه بازدید استاندار خوزستان و اعضای شورای شهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهر اظهار کرد: امروز از مهم‌ترین پروژه‌های شهری بازدید داشتیم و روند اجرای این پروژه‌ها بسیار خوب و فعال است. از پروژه‌های مسیر اتصال پل ششم، پروژه تقاطع کارگاه قرارگاه خاتم، پروژه زیرگذر زردشت و مسیر اتصال آن به بلوار قدس و زیر گذر ۱۸ متری چهارم کیان‌آباد و پروژه سپنتا بازدید کردیم تا مشکلات برخی پروژه‌ها را بررسی کنیم. امیدواریم همه این پروژه‌ها در این دوره مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

افزود: این نوید را می‌دهیم که در سال ۹۹ تمامی این پروژه‌ها افتتاح شوند.

شهردار اهواز مطرح کرد: توسعه شهر اهواز با افتتاح پروژه های عمرانی

شهردار اهواز گفت: کارگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای سه پروژه بزرگ عمرانی اهواز آماده شده است. تصور شورای شهر و مدیریت شهری این است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم شاهد اهوازی باشیم که به سمت توسعه‌یافتگی حرکت خواهد کرد.

شاعری ادامه داد: یکی از اهداف ما این است که با سرعت در اجرای پروژه‌ها، از این دوره شورای شهر و مدیریت شهری خاطره خوبی در ذهن مردم بر جای بگذاریم. بنابراین در قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیا توافق شد که اقدامات در سه شیفت کاری و به صورت شبانه‌روزی انجام شود که به محض ابلاغ قرارداد، کار انجام خوهد شد و امیدواریم هفته آتی این کار انجام شود.

وی با اشاره به حمایت اعضای شورای شهر و استاندار خوزستان بیان کرد: امیدواریم در دوره شورای پنجم، شاهد افتتاح پروژه‌ها یا رسیدن به حداکثر پیشرفت فیزیکی باشیم.

 *صدها نفر در بخش کارگری و فنی فعال هستند

عضو شورای شهر اهواز نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رسیدن به یک توسعه پایدار، مستلزم تقویت زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها است و این پروژه‌ها نیز برای تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و ترافیک شهری اهواز در حال اجرا هستند.

 حسین حیدری افزود: پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه، پل شهید کجباف، مسیر امتداد پل ششم به مهدیس، صنایع فولاد و اتوبان ماهشهر که رینگ مواصلاتی غرب به شرق اهواز را به هم متصل می‌کند، فعال هستند.

حیدری گفت: اجرای این پروژه‌ها، اشتغال نیز ایجاد کرده است و صدها نفر در بخش کارگری و فنی فعال هستند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: اجرای این پروژه‌های عمرانی، در رفع بیکاری و اشتغال تأثیرگذار است و ما نیز با تمام توان از اجرای چنین پروژه‌های زیرساختی حمایت می‌کنیم. امیدواریم این پروژه‌ها در این دوره به اتمام برسند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید