امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
رتبه برتر کشور به اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان رسید
 
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ارزیابی عملکرد بیمه بیکاری استان ها، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش حبيب نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، "کریم یاوری" مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون,کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه ای از تلاش های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بیمه بیکاری قدردانی کرد.
براساس ارزیابی سالانه عملکرد واحدهای اجرایی استان ها به منظور بررسی و سنجش میزان تحقق برنامه های پیش بینی شده، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با کسب 100 امتیاز کامل، حایز رتبه برتر در بین استان های کشور شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این باره گفت: برای صیانت از نیروی کار و با تاکید بر ارتقای بهره وری نیروی کار و به منظور تعمیق اصل سه جانبه گرایی و حفظ و نگهداشت نیروی کار، برنامه های مختلفی در زمینه بیمه بیکاری در استان اجرا کردیم.
"سیدنورمحمدپور" از 8 هزار 39 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان خبر داد و گفت: برای توانمندسازی مقرری بگیران در سال گذشته، یک هزار 77 نفر به سازمان فنی و حرفه ای و 69 نفر به نهضت سوادآموزی معرفی شدند .
او خاطر نشان کرد: مسوولان حوزه اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری و کارشناسان آن حوزه با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای ارتقای سطح مهارت کارشناسان بیمه بیکاری، گام های موثری برداشته اند که یکی از نتایج آن کسب رتبه برتر عملکرد این اداره در سطح کشور بوده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید