امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پس از ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزش کارگری کشور از سوی فدراسیون، هیات خوزستان مقام دوم را به دست آورد.

 رییس هیات ورزشی کارگری استان اظهارکرد: خدا را شاکرم که با کمک روسای انجمن‌ها و هیات های کارگری شهرستان‌ها و همچنین مسوولان امور ورزشی شرکت‌ها و کارخانجات استان توانستیم با برنامه‌ریزی هدفمند، رتبه دوم را در بین ۳۱ هیات ورزش کارگری کشور را به دست آوریم.
سیدحمید غفاری، افزود: اعزام تیم فوتسال فولاد خوزستان و اعزام آقای جمال فتاحی به مسابقات جهانی کمپانی‌های جهان در کشور فرانسه که با کسب مدال نقره تیمی فولاد و مدال طلا جمال فتاحی به پایان رسید و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی در ۵۰  رشته ورزشی آقایان و بانوان، 42 اعزام در بخش‌های آقایان و بانوان، برگزاری ۳ کلاس مربیگری و داوری، برگزاری پنج جشنواره فرهنگی ورزشی خانوادگی و اجرای تقویم ورزشی استانی و کشور از دلایل کسب این عنوان است.
رییس هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: سال گذشته نیز  مسابقات پتانک کشور را برای نخستين بار در کشور که همراه با ساخت هشت زمین پتانک در اهواز بود را میزبانی کردیم و توانستم اولین‌ها را در این رشته به نام خوزستان رقم بزنیم.
وی با اشاره به توانمندی شرکت‌ها و کارخانجات خوزستان در خصوص ورزش کارگری، گفت: باز هم تمام برنامه‌های سال 98 را به کمک اعضای هیات برگزار می‌کنیم.
 
غفاری در پایان کسب رتبه دوم کشوری را افتخاری بزرگ و آن را مدیون همه جامعه ورزش کارگری و همچنین کمک‌های بی‌دریغ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و سایر همکارانش در حوزه ورزش خوزستان دانست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید