امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

اهواز- حبیب نیوز: مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب اهواز از سرقت پنج ميليارد توماني درپوش هاي فاضلاب(مهنول) از سوي سارقان در سال گذشته خبر داد.

سيامك شالويي به خبرنگار ماگفت: "هر درپوش منهول مبلغ چهارصد هزار تومان بوده و تازه كمياب هم هست. شوربختانه روزي كه درب منهول سرقت رفته را نصب مي كنيم روز بعد اثري از آن نيست و باز به سرقت مي رود!"

او افزود: به نظر شما چه بايد بكنيم؟! "مگر مي شود اطراف هر درب مهنول نگهبان گذاشت؟! "

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب اهواز گفت:" اي كاش علاوه بر من به نيروي انتظامي هم زنگ مي زديد و در مورد سرقت درب هاي مهنول سوال مي كرديد كه چه بايد كرد؟"

مدت ها است درپوش هاي فاضلاب در وسط خيابان ها چشم طمع سارقان را به خود مشغول كرده است و دارند از اين راه نادرست و خلاف كار و كاسبي مي كنند! سارقاني كه به فكر جان و مال شهروندان و خودروهاي آنان نيستند و تا كنون عده ي بسياري در اين فضاهاي پر از فاضلاب افتاده و آسيب ديده اند.

در خيابان هاي اهواز علاوه بر سرقت درپوش هاي منهول، سيل فاضلاب نيز راه افتاده و  مشام شهروندان را آزار مي دهد. فاضلاب هايي كه با گرماي هوا خشك مي شود و گرد و خاك آن علاوه بر نشستن بر سر و صورت به حلق شهروندان هم مي رود و نتيجه آن بروز بيماري هاي مختلف مي شود!

لازم است مسوولان مربوط بيش از اين بي خيال اين موضوع مهم- كه فكر و ذهن شهروندان را به خود مشغول كرده و آنان را آزار داده است- نباشند و براي رفع آن فكر و تلاش كنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید