امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از کاشت درخت نخل مثمر در آیلند وسط اتوبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی حوزه فضای سبز این منطقه خبر داد.

مهدی مرادحسینی گفت: شاخص‌ترین اقدام ماندگار این روز‌های شهرداری منطقه ۳ در حوزه فضای سبز شهری، کاشت گونه درخت نخل مثمر و سازگار با شرایط اقلیمی شهر اهواز است که حوزه فضای سبز این منطقه از شهرداری اقدام به کاشت بیش از ۲۰ نفر (اصله) درخت نخل مثمر در آیلند وسط اتوبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

او افزود: این اقدام می تواند علاوه بر ایجاد جلوه بصری زیبا به بلوار‌ها و ارتقاء کیفی و‌کمی سرانه فضای سبز، در احیاء فرهنگ کاشت گیاهان بومی بویژه نخل این سرمایه عظیم، که نماد اصالت و هویت خوزستان و شهر اهواز است و سال هاست که کمرنگ شده و چه بسا به دست فراموشی سپرده شده است، مؤثر باشد.

مرادحسینی گفت: در حرکتی بزرگ، به دستور شهردار اهواز کاشت درختان نخل در کل شهر اهواز از جمله در منطقه ۳ آغاز شده است که با تکمیل کاشت ۱۰۰نفر درخت نخل از گونه استعمران در بلوار ساحلی شرقی تا پارک بانوان، هم اکنون در مقطع بلوار شهید سلیمانی در حال اجرا و اقدام است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید