امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

چگونگی برگزاری امتحانات پایانی نوبت دوم در مناطق سیل‌زده

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان چگونگی برگزاری امتحانات پایانی نوبت دوم در مناطق سیل‌زده را تشریح کرد.

به گزارش حبیب نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش خوزستان، محمد تقی زاده صبحسه‌شنبه ۱۷اردیبهشت‌ماه ۹۸، اظهار کرد: به استناد رأی صادره در نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌وپرورش،  برای کمک به دانش آموزان سیل‌زده امتحانات پایانی نوبت دوم علاوه بر خرداد و شهریور در «تیر یا مردادماه»  نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری می‌توانند بنا به تمایل و آمادگی خود در هر یک از نوبت‌های خرداد، «تیر یا مرداد» و شهریور در امتحانات پایانی مذکور شرکت کنند و نمره این امتحان در ستون خردادماه کارنامه این دانش‌آموزان درج می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان تصریح کرد:  برای دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و سوم متوسطه نظری این امکان فراهم شده است که بنا بر آمادگی نسبت به تعداد عناوین درسی امتحانی و تقسیــم آن‌ها در خرداد، «تیر یا مرداد» و شهریورماه  تصمیم‌گیری کنند،  ولی اگر از آن درس نمره قبولی گرفتند، دیگر آن ماده درسی امتحانی برایشان در نوبت‌های بعدی تکرار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نواحی 4 گانه اهواز و شهرستان‌های باوی، کارون، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، شوش، شاوور، شادگان و شوشتر از مناطقی هستند که ارزشیابی در آن‌ها بر اساس رأی نوزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید