امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

فرماندار شادگان با اشاره به آبگرفتگی چند روستای این شهرستان، گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه روستاهای شادگان به صورت صد در صدی از سیلاب رهایی پیدا کنند.
به گزارش حبیب نیوز، "سعید حاجیان" با اشاره به وضعیت روستاهای درگیر سیلاب شادگان به ایسنا گفت: ۳۲ روستای شادگان در معرض سیلاب بودند که ۹ روستا دچار آبگرفتگی شدند.
وی با اشاره به روستاهایی که در این سیل بیشتر دچار آبگرفتگی شدند، افزود: روستای ابوشلوگ، صراخیه، رگبه و حدبه شاوردی تقریبا بین ۸۰ تا 100 صد دچار آبگرفتگی شدند. 
فرماندار شادگان گفت: اکنون روستاهای شادگان از محاصره سیلاب خارج شده اند و آب آنها نیز تخلیه شده است و تنها روستاهای صراخیه و رگبه حدود ۴۰ و ۲۰ درصد دچار آبگرفتگی هستند. همچنین راه ارتباطی روستای حدبه برقرار شده است و روستا نیز دچار آبگرفتگی نیست.
حاجیان عنوان کرد: تردد جاده های ارتباطی روستاهای سیل زده برقرار شده است و ترمیم راه ارتباطی روستای ابوشلوگ نیز جهت سهولت تردد در حال انجام است. 
وی تصریح کرد: اهالی این روستاها در پنج اردوگاه اسکان داده شدند. در مجموع حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر در این اردوگاه ها اسکان یافتند که اکنون بیش از یک هزار نفر از این سیل زدگان به منازل خود بازگشته اند و در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر در اردوگاه ها حضور دارند.
فرماندار شادگان گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه روستاهای شادگان به صورت صد در صدی از سیلاب رهایی پیدا کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید