امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

۵۸ طلبه خوزستانی امور تدفین فوتی‌های کرونایی را انجام می دهند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان گفت: ۵۸ طلاب خوزستانی به صورت داوطلبانه امور تدفین فوتی‌های کرونایی را انجام می دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان که طبق دستور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در استان در ۲۷ اسفندماه سال گذشته تشکیل شد.

وی افزود: پیش از این نیز بالغ‌بر ۵۰ گروه‌های جهادی فعالیت‌های مختلف در این راستان اجرا می‌کردند و این فعالیت‌ها به صورت سازماندهی شده در تاریخ ذکر خواهد شد، بیشترین کاری که این مجموعه انجام می‌دهد، ارتقای معنویت و سلامتی روحی و روانی برای مردم ما است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان بیان کرد: همان‌گونه که ما در بحث جسمانی باید برخی مسائل را رعایت کنیم در مسائل روحی و روانی نیز باید به عنوان یکی از اصول مهم در برابر این ویروس توجه شود.

رستگار عنوان کرد: خدمات مختلفی انجام شد که از جمله آنها می‌توان به راه‌اندازی صفحات مجازی با عنوان «آئینه جان خوزستان» که همه می‌توانند با مراجعه به این صفحات مطالب ارائه شده را مطالعه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این صفحات مسابقه برگزار می‌شود و روزانه به ۶ نفر جوایز نقدی داده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های انجام شده توسط این قرارگاه تدفین فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا است که به یک دغدغه و نگرانی برای همه تبدیل شده بود که طلاب مرد و زن داوطلبانه برای انجام این امور پیش‌قدم شدند.

رستگار با بیان اینکه اکنون ۵۸ نفر در سراسر استان مسئولیت این کار را دارند، اظهار کرد: همچنین بحث ضدعفونی و پخش بسته‌های معیشتی کار دیگری است که طلاب در استان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: اعلام رضایتمندی از عملکرد طلاب در موضوعات مختلف در امر مبارزه با شیوع ویروس کرونا توسط رهبری بزرگ‌ترین افتخار برای ما است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان تصریح کرد: طلاب همیشه در امور مختلف در کنار مردم برای خروج از بحران‌ها و مشکلات هستند.

منبع: مهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید