امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در مرحله نخست رزمایش بقیه الله الاعظم (عج) سپاه ۲۰ هزار بسته غذایی میان قشر آسیب پذیر توزیع می شود.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر توجه به حوادث ناشی از ویروس کرونا و انجام تدابیر گفت: این اقدامات باید عملیاتی شود و به همین منظور سپاه حضرت ولی عصر(عج) با استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج، بنا دارد تا با همکاری و همراهی نماینده رهبری در خوزستان اقدامات گسترده ای را برای قشر آسیب پذیر انجام دهیم.

او افزود: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند یا مشاغل روزانه دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

سردار شاهوارپور از عملیاتی کردن این اقدامات با آغاز رزمایش بقیه الله الاعظم (عج) خبر داد و بیان داشت: این کار با کمک رویکرد مومنانه که رهبر انقلاب آن را عنوان کردند، از امروز با جمع آوری کمک‌ها و امکاناتی که نیاز اولیه مردم است، مانند سیل پارسال انجام می‌گردد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: ما مرحله به مرحله اقلام را توزیع خواهیم کرد و اولین مرحله آن روز شنبه هفته آینده خواهد بود.

این مقام مسوول مرحله بعدی را مصادف با ولادت امام مجتبی (ع) دانست و اذعان داشت: بر اساس ظرفیت‌های بسیج بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان پخش می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور ابراز امیدواری کرد: اگر موسسات خیریه و دستگا‌ها و همچنین شرکت‌ها پای کار بیایند، ظرفیت بیشتری برای کمک به مردم وجود خواهد داشت.

او تصریح کرد: این بسته‌های غذایی در همه شهرستان‌ها به وسیله نواحی مقاومت و پایگاه‌های مقاومت در ۲۷ شهرستان خوزستان میان قشر آسیب پذیر توزیع می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید