امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

کاهش ۴۵ درصدی مصرف بنزین در خوزستان

 استاندار خوزستان با بیان این که میزان مصرف بنزین نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: همچنین در ورودی های استان، ۸۱ تا ۸۲ درصد و در خروجی ها، ۸۳ درصد کاهش تردد داشته ایم.

غلامرضا شریعتی ۱۱ فروردین در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر کشور، با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در خوزستان اجرا شده است و فعلا مشکل خاصی نداریم. نقاط کنترلی ما ۱۰۴ نقطه هستند و تعداد نیروهای مستقر نیز هزار و ۱۱۸ نفر است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازدید از اصناف، عنوان کرد: میزان مصرف بنزین نیز نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین در ورودی های استان، ۸۱ تا ۸۲ درصد و در خروجی ها، ۸۳ درصد کاهش تردد داشته ایم.

استاندار خوزستان با بیان این که ترددهای بین شهری نیز طی ۱۰ روز گذشته حدود ۶۱ درصد کاهش پیدا کرده اند، افزود: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و ان شاءالله بتوانیم طرح فاصله گذاری اجتماعی را تا پایان نیز به صورت کامل اجرا کنیم. از نظر علمی، ۲ برابر دوره نهفته بیماری، یعنی ۲۸ روز یا اگر امکان آن هم نباشد حداقل ۲ هفته لازم است که طرح انجام شود تا نتیجه آن دیده شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید