امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

شادگان حدود  ۱۵ هزار نفر رای اولی داردفرماندار شادگان گفت: ۱۴ هزار و ۹۶۶ نفر در این شهرستان به عنوان رای اولی ، فردا جمعه برای اولین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند.

سعید حاجیان اظهار کرد: رای اولی های شادگان با حضور حماسی خود برای نحستین بار با مشارکت اجتماعی در تعیین سرنوشت خود شرکت می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان و رای اولی‌ها در جامعه به عنوان سفیران برگزاری انتخابات هستند و باید به صورت آگاهانه برای مشارکت اقشار مختلف مردم فعالیت کنند.

حاجیان ادامه داد: بی شک حضور این تعداد از رای اولی ها در انتخابات این دوره می تواند در افزایش نشاط و شور انتخابات موثر باشد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای مردم است و انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرکت در انتخابات را باید جز وظایف اجتماعی بدانیم و همه مکلف هستند که در سرنوشت خود مشارکت کنند.

۹۷ هزار و ۹۲۰ نفر در شهرستان شادگان شرایط لازم برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه را دارند.

۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی مسئولیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲۵ شعبه اخذ رای در شهر و روستاهای شادگان برعهده دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید