نظرات
- اولین نظر را شما بدهید
"گوگل" ابراز کرد" قابلیت «گوگل لنز» به سرویس «یوتیوب شورتس» افزوده میشود.
به گزارش ایسنا، یوتیوب در حال آزمایش اضافه کردن ویژگی «گوگل لنز» به سرویس «یوتیوب شورتس»(YouTube Shorts) است.
به نقل از انگجت، ادغام این فناوری در پلتفرم ویدئوی کوتاه یوتیوب به بینندگان این امکان را میدهد تا اطلاعات بیشتری درباره آنچه در یک کلیپ میبینند، جست و جو کنند.
بر اساس اعلام گوگل، این عملکرد برای همه کاربران «یوتیوب شورتس» از این هفته آغاز خواهد شد.
هنگامی که این ویژگی در حساب کاربران فعال شد، میتوانند با توقف موقت ویدیو، انتخاب سرویس «لنز» از منوی بالا و سپس ضربه زدن یا برجسته کردن عنصری از کلیپ برای جست و جو، به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. سپس مطابقتهای بصری و نتایج جست و جو در بالا قرار میگیرند.
جزییات بیشتر در صفحه های پشتیبانی گوگل ارائه شده است.
گوگل گفته است: در مرحله آزمایشی، تبلیغات در نتایج نشان داده نمیشوند. افزون بر این، اکنون پیوندهای وابسته به خرید یا امکان خرید محصولات در دسترس نیست.
به نظر میرسد این یک ادغام است که به احتمال زیاد میتواند در آینده به یک منبع خریدمحور تبدیل شود.
ارسال نظر به عنوان مهمان