امروز:
سه شنبه - 29 خرداد - 1403
ساعت :

تلگرام ارز درون برنامه‌ای معرفی کرد

پلتفرم تلگرام، توکن درون برنامه‌ای جدید "تلگرام استار" (Telegram Stars) را برای خرید کالاها و خدمات دیجیتالی، معرفی کرد.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام در پستی اعلام کرد: با "تلگرام استار"، مینی‌اپ‌ها اکنون می‌توانند در خریدهای درون برنامه‌ای در اندروید و iOS، با استفاده از ساده‌ترین روش پرداخت ممکن، برای کالاها و خدمات دیجیتالی، پول دریافت کنند.

توسعه دهندگان می‌توانند «استارهای» خود را با «تون‌کوین» معاوضه کنند که رمزارز مورد استفاده برای خرید و فروش نام‌های کاربری تلگرام در پلتفرم فرگمنت است.

مدیرعامل تلگرام گفت: آنها می‌توانند از «استار»، برای تبلیغ بیشتر اپلیکیشن‌های خود در تلگرام استفاده کنند. تلگرام به تبلیغات‌های خریداری شده با «استار» در اپل و گوگل، سوبسید خواهد داد.

 تلگرام اعلام کرد: به‌روزرسانی‌های آینده، ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری مانند گیفت برای تولیدکنندگان محتوا و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت.

تلگرام با «نات‌کوین» که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این پلتفرم است و ۳۵ میلیون کاربر در مدت پنج ماه از زمان راه اندازی، جذب کرده، شاهد موفقیت قابل ملاحظه ای بوده است.

"نات‌کوین"، توکنی است که کاربر با تکمیل چالش‌های اجتماعی مختلف، می‌تواند آن را به دست آورد.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام، هر ماه با ربات‌ها و مینی اپ‌های این پلتفرم، تعامل دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید