امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مرگ ۱۴ کرجی بر اثر مصرف مشروبات تقلبی 

سخنگوی فراجا در پی مسمومیت ۸۸ نفر در منطقه اسلام‌آباد و حصارک شهرستان کرج بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، از دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی این مشروبات خبر داد.

۸۸ نفر از ساکنان منطقه اسلام‌آباد و حصارک شهرستان کرج به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی  تقلبی دچار مسمومیت شدید شدند.

روند مسمومیت افراد به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی از اواسط هفته گذشته آغاز شد و آنها به بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی، کوثر، البرز شهید رجایی و کسری در شهر کرج اعزام شدند.

در همین ارتباط رییس بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز به ایرنا گفت: ۷ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به این بیمارستان انتقال داده شدند که بلافاصله تحت مداوا و دیالیز قرار گرفتند.

دکتر حسین بابکان ادامه داد: دو نفر از این تعداد بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان کوثر کرج منتقل شده‌اند.

به‌ گفته رییس بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز، طبق بررسی‌ها، افراد مسموم‌شده مشروبات الکلی از نوع متانول مصرف کرده‌اند و سن آنها نیز ۲۰ تا ۵۰ سال است.

در همین حال حسین فاضلی هریکندی رییس دادگستری البرز تعداد افراد جان‌باخته بر اثر مصرف مشروبات الکلی را ۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: در این باره برای شناسایی افرادی که اقدام به توزیع این مشروبات کرده‌اند دستورهای لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

* دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی تقلبی در کرج

امروز نیز سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا به تسنیم خبر داد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را نیز شناسایی کردند.

*****

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

مسموم شدگان مشروبات الکلی در کرج به ۱۲۰ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد: شمار مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۲۰ نفر رسید.

دکتر شهرام صیادی روز شنبه ۲۷ خردادماه با اعلام این خبر افزود: تا کنون ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو نفر دچار مرگ مغزی و سه نفر  اینتوبه(لوله گذاری برای تنفس ) شده‌اند.

وی افزود: روند درمانی برای سایر بیماران مسموم شده بر اثر متانول در حال انجام است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید