امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازداشت دو عضو یک فرقه ضاله در مسجدسلیمان

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری دو عضو فعال در یک فرقه ضاله که مبادرت به تبلیغات گسترده در فضای حقیقی و مجازی و عضوگیری در این شهرستان‌ می‌کردند، خبر داد.

به گزارش دادگستری کل خوزستان، رحمان بن‌سعید اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش مردمی از فعالیت اعضای یک فرقه ضاله و رصد اطلاعاتی این گزارش، دستور قضایی برای بازرسی از محل صادر و دو عضو این فرقه که در قالب انجام خدمات آرایشگری و با استفاده از درج نمادهای شیطان پرستی بر بدن مشتریان خود، اقدام به تبلیغات این فرقه می‌کردند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از این مکان که به صورت غیرمجاز دایر بوده است، مقادیری اسلحه و نارنجک دست‌ساز، سلاح سرد، مواد مخدر و وسایل استعمال آن، وسایل خالکوبی و نمادهای شیطان پرستی متعدد، کشف و ضبط شد.

بن‌سعید گفت: اقدام به اشاعه فحشا و رفتارهای ناپسند در فضای مجازی و واقعی و مداخله در قاچاق اشای عتیقه از دیگر اتهامات این افراد است که تحقیقات برای بررسی این اتهامات و ارتباط آنان با سایر افراد احتمالی این فرقه آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: بدعت‌گذاری و تحریف در دین اسلام و یا ارتکاب هر فعالیت آموزشی و یا تبلیغاتی انحرافی دیگر مغایر و یا مخل به شرع مقدس اسلام در فضای واقعی یا مجازی و یا ایجاد تسلط روانی و جسمی بر انسان در قالب فرقه یا هر گروه مجرمانه سازمان یافته دیگر جرم محسوب می‌شود و قانون برای آن بر اساس درجه جرم صورت گرفته، مجازات حد، حبس، جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی در نظر گرفته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید