امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

بازداشت مردی که زنش را کُشت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قتل همسرش در جنوب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت:‌ اواخر سال گذشته مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در اظهارات ضد و نقیض به کارآگاهان گفت که چند روز قبل همسرش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. او مدعی شد که در این مدت با تمامی آشنایان نیز تماس گرفته اما کسی از او خبری ندارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از اظهارات مرد جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی خانه‌ مورد نظر شده و با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که فقدانی آخرین ‌بار به خانه خود مراجعه کرده و دیگر از آنجا خارج نشده است. همین موضوع شک تیم جنایی را نسبت به همسر این فرد برانگیخت.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در بررسی‌های تخصصی نیز متوجه شدند، مرد جوان دارای مشکلات شدید خانوادگی با همسرش بوده و مشاجره‌های زیادی نیز در خانه داشته‌اند، تا جایی که این موضوع باعث شده تا آنها درخواست طلاق از یکدیگر را هم مطرح کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همسر فقدانی با ادعاهای کذب مبنی بر فرار مقتوله به خارج از کشور برای کار، قصد داشت کارآگاهان را گمراه کند، گفت:‌ در ادامه تحقیقات سرانجام در اواسط هفته جاری متهم به قتل همسرش اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت که همسرش به شخص دیگری علاقه پیدا کرده بود و به خاطر این موضوع و دلایلی دیگر قرار شده بود تا از یکدیگر جدا شوند.

 آنها در پروسه طلاق گرفتن بودند تا اینکه در روز حادثه و در جریان نزاع و درگیری با همسرش او را با ضربات میله به قتل رسانده و جسدش را در حمام با چاقو مثله کرده است.

ولیپور گودرزی افزود:‌ متهم پس از ارتکاب جنایت نیز، جسد را داخل نایلون قرار داده و با ماشین خود به بیابان‌های پاکدشت برده تا بقایای آن را به آتش بکشد اما نتوانستم این کار را انجام دهد و به همین دلیل به تهران بازگشته و تلاش کرده تا با اعلام خبر فقدان همسرش به پلیس، مسیر پرونده را تغییر دهد.

وی گفت:‌ پس از اعترافات صریح متهم به قتل، کارآگاهان و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی  به همراه متهم راهی بیایان‌های پاکدشت شدند و جسد مثله شده زن جوان را کشف کردند.

در حال حاضر نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید