امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد درگیری یک مرد زندانی بستری و اقدام به گروگان گرفتن سه نفر از کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز توضیح داد.

 علیرضا نجفی درباره ماجرای گروگان‌گیری کادر درمان توسط یک بیمار زندانی در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: صبح روز ۲۶ فروردین‌ماه یک بیمار زندانی دچار اختلال شخصیت که در اورژانس اعصاب و روان بیمارستان گلستان اهواز بستری بود، با شکستن شیشه پنجره و استفاده از آن به عنوان سلاح، اقدام به ضرب و جرح و متعاقب آن گروگان‌گیری دو زن دانشجوی پرستاری و یک زن رزیدنت روانپزشکی در یکی از اتاق‌های این بخش کرد.

وی افزود: در پی این حادثه نیروهای حراست بیمارستان گلستان فوراً در محل حاضر شدند و با دخالت و سرعت، دو تن از گروگان‌ها آزاد شدند اما یکی از دانشجویان پرستاری هنوز در این اتاق و در معرض آسیب بود. این عملیات منجر به وارد شدن آسیب به مسئول انتظامات و یکی از نگهبانان نیز شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پس از آزادی دو تن از گروگان‌ها، مدیر بیمارستان در محل حاضر شد و با مذاکره و روانکاوی این بیمار، او را به آزاد کردن آخرین گروگان ترغیب کرد و در نهایت دانشجوی پرستاری هم در کمال صحت و سلامت از این حادثه آزاد شد.

وی بیان کرد: حال عمومی دو نیروی حراست که در جریان این گروگان‌گیری، آسیب دیده بودند نیز خوب است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید