در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

یک کشته و ۳۳ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان

 سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۳۳ تن در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تصادف دو خودرو که ساعت ۱۲:۰۷ روز گذشته (۱۱ فروردین‌ماه) در محور ایذه- دهدز رخ داد، دو مرد ۲۸ و ۴۸ ساله، دو دختر بچه سه و ۹ ساله، سه زن ۲۳، ۲۵ و ۴۰ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان ایذه انتقال یافتند.

شرهانی عنوان کرد: در پی انحراف یک خودروی چری نیز که ساعت ۱۳:۲۲ روز گذشته در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه یک دختر بچه شش ساله، یک زن ۴۱ ساله، یک پسر ۱۶ ساله و دو مرد ۲۱ و ۵۱ ساله بودند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

او افزود: در حادثه برخورد سه خودروی سمند، نیسان‌ و پژو پارس نیز که ساعت ۱۲:۴۰ در محور باغملک - هفتکل رخ داد هشت نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهید طباطبایی انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در پی برخورد سه دستگاه خودروی پژو پارس، ۴۰۵ و ۲۰۶ نیز که ساعت ۱۹:۲۱ روز گذشته در مسجد سلیمان رخ داد، پنج مرد و یک زن مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت که ساعت ۲۱:۳۶ روز گذشته در منطقه مجدیه ماهشهر رخ داد یک پسر ۱۸ ساله مصدوم و یک پسر ۱۸ ساله کشته شد.

او افزود: در حادثه برخورد چند خودرو نیز که بامداد امروز در منطقه اشکفت مسجدسلیمان رخ داد، یک پسر بچه سه ساله، یک دختر بچه چهار ساله، دو دختر ۱۴ و ۱۸ ساله و دو زن ۲۸ و ۳۴ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsخوزستان, اورژانس