فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

برادرکُشی به دلیل اختلافات ملکی در رودبار جنوب

برادرکُشی به دلیل اختلافات ملکی در رودبار جنوب

 فرمانده انتظامی کرمان از بازداشت فردی که به علت اختلافات ملکی در یک درگیری در رودبار جنوب برادرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری امروز سوم فروردین ماه با اشاره به گزارش قتل یک فرد با سلاح گرم به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، اظهار کرد: بعد از این گزارش، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات مشخص شد که جوانی ۲۴ ساله در یکی از روستاهای شهرستان رودبار جنوب، با برادر کوچک ترش به علت برخی اختلافات درگیر و بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرمان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب طی یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای شهرستان رودبار شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده قاتل را دستگیر کنند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها مدعی شد برادرش را بر سر اختلافات ملکی و با استفاده از سلاح گرم به قتل رسانده است.

ناظری در پایان از کشف یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات و معرفی متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsقتل