امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

 رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از مصدومیت ۲۱ نفر در اثر طوفان شدید روز گذشته در این شهر خبر داد.

 دکتر رمضان احدی با اشاره به وقوع طوفان شدید در بهبهان در روز گذشته (۱۱ مردادماه) اظهار کرد: متأسفانه ۲۱ نفر در اثر طوفان شدید دچار حادثه شدند اما هر چند تعداد مصدومان حادثه عدد چشمگیری بوده، فوتی در اثر طوفان نداشتیم.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی ادامه داد: از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود: از این مصدومان، دو زن و سه مرد در بخش جراحی بیمارستان دکتر شهیدزاده بستری هستند که هر دو خانم دچار شکستگی و ضربه در ناحیه لگن هستند. یک مصدوم مرد نیز در اثر برخورد ورقه آلومینیومی متأسفانه دچار قطع یک بند انگشت شده‌اند.

 

احدی ادامه داد: یکی از کودکان نیز با برخورد ورقه آلومینیومی در ناحیه صورت مصدوم شد و چندین نفر نیز در اثر برخورد درخت با آنان دچار مصدومیت شده‌اند.

 

وی گفت: برخی از مصدومان از جمله نوجوان ۱۴ ساله در اثر برخورد اجسام پرت شده مصدوم و شماری نیز به دلیل عدم امکان حفظ تعادل، برخورد با دیوار و برخورد شدید با در دچار مصدومیت شده‌اند.

 

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود: مادر باردار ۲۲ ساله نیز که ۳۷ هفته باردار بوده با برخورد جسم به سر به بیمارستان فریده بهبهانی مراجعه کرد که خوش بختانه مشکلی برای مادر و جنین پیش نیامده و هر دو در سلامت به سر می‌برند.

مصدوم دیگر نیز از ارتفاع دو و نیم متری به پایین پرت شده بود که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده اما خوش بختانه حال عمومی وی نیز مساعد گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.

 

احدی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه دانشکده از زمان اعلام احتمال وقوع بحران تمامی اقدامات لازم از جمله تهیه سوخت برای برق اضطراری و ماشین‌ها انجام و تمامی پرسنل برای وقوع هر گونه حادثه احتمالی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید