این سرباز کیسه پر از طلا را به صاحبش برگرداند

سرباز

 

سرباز هنگ مرزی ماکو وقتی کیسه‌ای پر از طلا و جواهرات پیدا کرد آن را با خود به پادگان برد و با کمک فرماندهانش توانست صاحب طلاها را پیدا کند.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین، این سرباز جوان که مهران سربازی نام دارد و از چند ماه قبل در هنگ مرزی ماکو در استان آذربایجان غربی خدمت می‌کند، چند روز قبل برای دیدن خانواده‌اش به مرخصی رفت.

 

با پایان مرخصی از تبریز راهی محل خدمتش در ماکو شد اما در بین راه  یک کیسه پلاستیکی توجهش را جلب کرد. خم شد و کیسه را برداشت و در آن را باز کرد. باورش نمی‌شد. داخل کیسه پر از طلا بود.

 

سرباز وظیفه‌شناس کیسه طلاها را با خودش به پادگان برد. او از همان موقع تصمیمش را گرفته بود که هر طور شده صاحب طلاها را پیدا کند و کیسه را به او تحویل دهد.

 

به همین دلیل وقتی به پادگان رسید نخستین کاری که انجام داد این بود که ماجرا را برای فرمانده‌اش تعریف کرد و آنها با استفاده از سرنخ‌هایی که در کیسه جواهرات وجود داشت، آن را به صاحبش برگرداندند.

 

سرهنگ شیرزاد حاجی‌زاده، فرمانده هنگ مرزی ماکو در این‌باره گفت: ارزش طلاها حدود ۲۴۱میلیون تومان بود که همه آنها به صاحبش تحویل داده شد و طی مراسمی از اقدام برجسته این سرباز وظیفه‌شناس با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید