امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: سارقان مسلح که اقدام به سرقت یک دستگاه کامیون به همراه محموله آن در سحرگاه امروز در شهرستان شوش کرده بودند، دستگیر شدند.

 

به گزارش حبیب خبر از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح الله یاری زاده" دوشنبه شب در بیان جزئیات این خبر گفت: سحرگاه امروز به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه کامیون ایسوزو به همراه محموله در حوزه پاسگاه بخش انتظامی الوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کار اطلاعاتی هویت سارقان برای آنها محرز و تلاش خود را برای شناسایی موقعیت اختفای متهمان آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی شوش گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از چهار ساعت مخفیگاه سارقان را شناسایی و در دو عملیات منسجم و ضربتی سه نفر سارق مزبور را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به کشف محموله و خودروی مسروقه به همراه یک دستگاه موتورسیکلت اوراق شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد محموله پارچه و قطعات خودروهای لوکس مکشوفه فاقد اسناد مثبت گمرکی است.

 

سرهنگ یاری زاده گفت: در این ارتباط دو نفر مالک محموله دستگیر شدند و برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید