امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از تکمیل تحقیقات در پرونده زمین خواری و ارسال آن به مرکز استان خبر داد و گفت: در جریان این تحقیقات، تعداد ۱۳۳ نفر متهم شناسایی و تفهیم اتهام شدند.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علیرضا قاسمی‌نژاد گفت: از اواخر سال ۹۷ و در پی گزارش واصله به دادستان وقت درباره تشکیل شبکه پیچیده زمین خواری و فروش غیر قانونی اراضی دولتی در شهرستان بهبهان توسط افراد سود جو، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد.

 

وی افزود: تمام متهمان و واسطه‌ها که در این پرونده نقش داشتند؛ شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام، روانه زندان شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: در این باره تعداد ۳۱۹ پرونده با شکایت ۴۵۸ نفر در دادسرای این شهرستان تشکیل شده ضمن اینکه متهم اصلی در زندان بسر می برد.

 

قاسمی نژاد ادامه‌ داد: ارزش اموال نامشروع به دست آمده و اراضی دولتی تصرف شده در این پرونده در مجموع بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: با توجه به تکمیل تحقیقات، پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادگستری مرکز استان ارسال شد.

 

وی به شهروندان بهبهانی اطمینان داد این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان آن پیگیری خواهد شد.

 

قاسمی نژاد گفت:در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی با همکاری نهادهای ذیربط از وقوع جرایم مشابه پیشگیری شده و اجازه چپاول بیت المال داده نمی شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید