امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

سقوط خودرو در کانال آب روستای سیدنور دزفول چهار کشته بر جا گذاشت

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پژو پارس در کانال آب نزدیک روستای سیدنور چهار نفر از سرنشینان کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

 

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول، غلامرضا روان‌پور روز جمعه افزود: ظهر امروز جمعه در اثر انحراف خودروی سواری پژو پارس در جاده سیدنور به سمت زیارتگاه امامزاده ابوالبشیر و سقوط خودرو در کانال آب، دو زن، یک مرد و یک کودک دو ساله به دلیل غرق شدگی در آب جان باختند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

 

وی گفت: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای ادامه روند درمان به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

 

به گزارش ایرنا، وجود کانال‌های آبیاری بدون حفاظ و تردد از جاده‌های خاکی و آسفالته کنار این کانال‌ها گاهی منجر به سقوط خودروها به درون کانال‌ها و بروز حوادث تلخ منجر به مرگ می‌شود.

 

حبیب خبر: به راستی چه دستگاه هایی مسوولیت این کانال های غیر استاندارد را بر عهده دارند و باید بر این امور نظارت کنند که هر چند وقت یک بار عزیزان مان قربانی این سهل انگاری ها و بی خیالی ها نشوند؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید