امروز:
چهارشنبه - 29 فروردين - 1403
ساعت :

فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرده بود درگذشت

 

 مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.

 

مهرعلی مختاری نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فرزند شهید برازیده که دو روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود، فوت کرد.

روح الله پرازیده متولد ۱۳۶۲، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد پرازیده بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است: صبح روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ فرزند شهید برازیده جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشت.

 

به گفته مسوولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

 


نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.

پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس او را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل می کنند.

پس از دو روز، این فرزند شهید، در بیمارستان امام علی شیراز به علت شدت سوختگی جان سپرد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید