امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

آرمان

 

در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایلنا، در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

 

طبق آنچه که از قبل اعلام شده بود قرار بود سحرگاه چهرشنبه آرمان به اتهام قتل غزاله قصاص شود اما باز هم با توقف اجرای حکم او به بند عمومی زندان رجایی شهر منتقل شد.

در یک هفته گذشته این سومین مرتبه ای است که این جوان برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و ساعتی پیش از اجرا، حکم متوقف می شود.

 

توضیح وکیل آرمان درباره تعویق در اجرای حکم اعدام

 

وکیل آرمان عبدالعالی در این باره گفت: تعویق اجرای حکم، اختصاص به آرمان نداشته است و اجرای حکم اعدام برای چند نفر همزمان به تعویق افتاده است.

 

عبدالصمد خرمشاهی درباره تعویق مجدد اجرای حکم آرمان عبدالعالی، اظهار کرد: ظاهراً این تعویق اجرای حکم اختصاص به آرمان نداشته است و حالت عمومی داشته و چند نفری که باید حکم اعدام برایشان اجرا می‌شد، اجرای حکم‌شان به تعویق افتاده یعنی اختصاصی در مورد موکل نبوده است.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید