جاسازی تریاک شیوه و شگردهای مختلفی دارد که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از شیوه های مختلفی برای جاسازی تریاک استفاده می کنند. قاچاقچیان این بار برای انتقال مواد از جاسازی تریاک در بین روکش صندلی استفاده کردند و قصد داشتند از طریق پست و جاسازی تریاک در روکش صندلی آن را به اروپا منتقل کنند.

جاسازی تریاک به صورت ماهرانه صورت گرفته بود که پلیس موفق به کشف آن شد. پلیس همیشه یک قدم جلوتر از قاچاقچیان است و جاسازی تریاک را در انواع پوشش ها را کشف می کند.

 

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: فروشندگان مواد مخدر با توجه به سود زیادی که از این اقدام حاصل می شود در فضای مجازی تبلیغاتی را انجام می دهند که فرزندان کشور را گرفتار مواد مخدر کنند.

 

وی افزود: اینبار فروشندگان مواد مخدر به بهانه فروش کتاب کمک آموزشی هوش برتر ویژه بازگشایی مدارس اقدام به این کار می کنند، همانطور که مشاهده می کنید این کتاب تنها ظاهر آن را دارد و وقتی آن را باز می کنید با مواد مخدر گل که قدرت تخریب زیادی دارد روبرو می شویم.

 

سرهنگ حسنوند ادامه داد: قاچاقچیان با این ترفند که این مواد برای هوش فرزندان خوشایند است استفاده می کنند و غافل از اینکه قدرت تخریب این مواد برای مصرف کنندگان بسیار زیاد است.

 

جاسازی تریاک در روکش صندلی

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص جاسازی مواد مخدر گفت: قاچاقچیان از هر شیوه ای برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند غافل از اینکه پلیس همیشه یک قدم از آنها جلوتر است.

 

وی افزود: در یکی از شیوه های قاچاق مواد مخدر جاسازی تریاک در روکش صندلی خودرو است که یک باند قصد داشته از طریق پست مواد مخدر تریاک را که در لایه های روکش صندلی خودرو جاساز کرده بودند به اروپا ارسال کنند که تیزهوشی پلیس و همکاری خوب اداره پست با پلیس مبارزه با مواد مخدر مانع کار آنها شد.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به قاچاقچیان هشدار داد: قاچاقچیان هر شیوه و شگردی را برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند اما پلیس با توانایی هایی که دارد مقتدرانه مانع انجام کار قاچاقچیان مواد مخدر می شود و با این افراد برخورد می کند.

 

وی افزود: پلیس همیشه یک قدم جلوتر از قاچاقچیان مواد مخدر است و هر کسی بخواهد فرزندان ما را به تباهی و سیاهی بکشاند با آنها برخورد می شود و بدانند با قانون طرف هستند و پلیس خدمتگذار مردم است.