پلیس قلابی در باغ فیض دستگیر شد.

پلیس قلابی که با پیشنهاد ازدواج به دختران تهرانی از آن ها کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد با اسلحه پلاستیکی بازداشت شد دخترانی که فریب این پلیس قلابی و خودروی غلط اندازش را خورده اند شکایت کنند

 

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شب گذشته واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت 17 گشت انتظامی کلانتری 140 "باغ فیض" به یک خودرو پژو 207 سفیدرنگ با LED پلیس مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری متوجه شدند، متهم با لباس شخصی خود را به شهروندان، مامور پلیس معرفی کرده و با این ترفند قصد گرفتن اخاذی و رشوه از مال باختگان را داشته است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی خود را بیگناه معرفی می کرد اما رفتارها و پاسخ وی به سئوالات ماموران درخصوص خودرو کافی بود تا او به تناقض گویی بپردازد.

 

دستگیری پلیس قلابی در باغ فیض

سرهنگ آذین در ادامه خاطر نشان کرد: در گام بعدی ماموران کلانتری که به پلیس قلابی مشکوک شده بودند، متهم را با تیزهوشی و اقدامات فنی دستگیر و روانه کلانتری 140 "باغ فیض" کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات ابتدایی از خودرو متهم 2 سر برگ و مهر ارگان های دولتی همراه با اسلحه پلاستیکی، شوکر و گاز اشک آور کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: پلیس قلابی در تحقیقات صراحتا به 20 فقره رشوه گیری و اخاذی با جعل عنوان پلیس از شهروندان اعتراف کرده و مشخص شد متهم با شیوه پیشنهاد ازدواج به بانوان از آنها کلاهبرداری می کرده است.

سرهنگ آذین در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: پرونده متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.