امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 

یکی از راه‌هایی که می‌توان برنامه فیلم دیدن جمعی را باز از سر گرفت، تبدیل کردن فضای خانه‌ها به فضایی نزدیک به سینما است.

تا پیش از کرونا سینما رفتن تفریحی بود برای آدم‌ها تا بتوانند آخر هفته‌های خود را با دوستان یا خانواده در سالن‌های سینما سر کنند. بسیاری این روزها دلتنگ سینما رفتن هستند و دربازه‌های کوتایی که خبر باز شدن سینماها رسید خوشحال شدند. اما این خوشحالی دوامی نداشت و این روزها تمامی سینماها تعطیل است و باید برای جایگزین این تفریح فکری جدی کرد.

یکی از راه‌هایی که می‌توان برنامه فیلم دیدن را باز از سر گرفت، تبدیل کردن فضای خانه‌ها به فضایی نزدیک به سینما است. می‌توان راهکارهای کوچک انتخاب کرد تا بتوان آخر هفته‌ها در کنار خانواده باز هم برنامه فیلم‌بینی را داشت. چند مورد از این راهکارها را با هم مرور می‌کنیم.

 

زمان

برای شروع خوب است که زمانی را از قبل تنظیم کنید و به کسانی که می‌خواهید با آنها فیلم ببینید خبر دهید. زمانی که بتوانید همگی دور هم با خیالی راحت از کار و دغدغه‌های روزمره برای فیلم دیدن اختصاص دهید.

 

انتخاب فیلم

بهتر است فیلمی را که قصد دیدن دارید پیش از اینکه دور هم جمع شوید انتخاب کنید و نظر همه افراد را برای انتخاب فیلم در نظر بگیرد. در این حالت زمان زیادی را برای انتخاب فیلم از دست نخواهید داد و وقت‌تان را پای فیلمی که اصلا از آن خوش تان نیاید، نگذارید. بد نیست قبل از انتخاب فیلم، نقدهای در مورد آن را بخوانید.

 

در این باره بخوانید:

بهترین فیلم‌های ایرانی با قهرمانی نوجوانان

نیکی کریمی از بازیگری تا کارگردانی

علی شادمان از «میم مثل مادر» تا «می‌خواهم زنده بمانم»

 تنقلات

زمانی که فیلم را انتخاب کردید تصور کنید که به سینما می‌خواهید بروید. در این زمان می‌توانید خوراکی‌هایی که دوست دارید همراه فیلم ببینید را انتخاب کنید. خوبی فیلم دیدن در خانه این است که محدودیت انتخاب خوراکی را مانند سالن‌های سینما ندارید. خوراکی‌ها می‌توانند لذت فیلم‌دیدن را چندبرابر کنند.

 

راحت باشید

دیدن فیلم در سینما برای کسانی که دوست ندارند دو ساعت در صندلی بنشینند شاید ان چنان هم جذاب نباشد. امتیاز دیدن فیلم در خانه این است که مجبور نیستید در تمام مدت فیلم به یک حالت بنشینید و به پرده نقره‌ای خیره شودی. یکی از مزایای تماشای فیلم در منزل، داشتن آزادی‌ عمل است. در سینما، مجبورید که تمام لحظات فیلم را تماشا کنید و امکان نگه‌داشتن فیلم هم نیست؛ اما در منزل، محدودیتی در کار نخواهد بود.

منبع: ایرنا زندگی 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید