امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

 امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، در ساعت حدود ۱۴ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۹ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۹۹ هزار تومان کاهش داشت.

هر نیم‌ سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش داشت.  ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون  و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد که ۴۰ هزار تومان بیشتر از قیمت آن در اولین روز کاری هفته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان رسید که  ۲۵ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به  ۹۲۳ هزار تومان رسید که ۱۴ هزار تومان ارزان تر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۸۳۱ دلار اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت./ همشهری‌آنلاین

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید