امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

1. استفاده از اینستاگرام اصلی

سعی کنید از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام استفاده کنید و از اپلیکیشن‌های جانبی و تقلبی مثل اپلیکیشن افزایش فالوور، آنفالویاب وغیره استفاده نکنید زیرا به سادگی می‌توانند به پیج شما دسترسی پیدا کند.

۲. ثبت ایمیل

حتما در هنگام ثبت نام ایمیل خود را نیز ثبت کنید تا در هنگام فراموشی پسورد یا هک شدن اکانت راه بازگشتی وجود داشته باشد. ضمناً اینستاگرام در ایمیل‌ها با شما مکاتبه راحت‌تری انجام می‌دهد و اگر کسی به اکانت شما وارد شود ایمیل ارسال می‌شود یا اگر پسورد شما تغییر کند سریعا اطلاع داده می‌شود.

۳. استفاده از پسورد قوی

استفاده کردن از یک رمز قوی می‌تواند مانع هک شدن پیج شما باشد، اکثر افراد از رمزهای بسیار ساده و پیش پا افتاده استفاده می‌کنند.

۴. دائماً در حال تغییر باشید

 اگر کوچک ترین احساس خطری کردید، سریع پسورد خود را عوض کنید و یا پیج اینستاگرامی خود را موقتاً مسدود کنید در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و مثلاً یک ماهه، پسورد اینستاگرام خود را عوض کنید و یک پسورد ثابت برای طولانی مدت نداشته باشیم.

۵. فعال‌سازی تایید دومرحله ای

فعال‌سازی تایید دومرحله‌ای اینستاگرام امنیت حساب اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد در این صورت برای ورود به اپلیکیشن علاوه بر رمز عبور نیاز به کد security ارسال شده از طریق پیامک و یا اپلیکیشن انتخابی خواهید داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید