کلاهبردار میلیاردی دیوار دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار بیش از 8 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی با اعلام خبر دستگیری این کلاهبردار اظهار کرد: با دریافت چند گزارش مردمی  مبنی بر چند فقره کلاهبرداری از سایت دیوار در شهرستان عسلویه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم پلیس متوجه شد،  نفردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را وارد کننده لوازم خانگی خارجی معرفی و با پیشنهاد قیمت پایین تر از بازار، پس از  دریافت پول از شهروندان دیگر جوابگوی تلفن خود نبوده و نهایتا متواری می شود.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه طرح عملیاتی پلیس منجر به شناسایی متهم و اخذ مجوز قضائی گردید، خاطرنشان کرد: ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در شهرستان پارسیان استان هرمزگان دستگیر شد که در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری از ده شهروند با وعده "تهیه لوازم خانگی خارجی ارزان قیمت " به مبلغ 8 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی هنگام خرید و فروش در فضای مجازی تصریح کرد: شهروندان  در سایت ها و فضای مجازی فریب  مراقب و مواظب افراد کلاهبردار که وعده خرید کالا، وام، کسب و کار و... را می دهند باشند  و قبل از هرگونه اقدام از صحت آگهی های درج شده اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید