امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، بازهم شرکت شیائومی پیشتاز است.

 به گزارش حبیب خبر، در ادامه معرفی هفتگی محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند هفته، باید اشاره کرد که هنوز شرکت شیائومی دست بردار صدر نیست. این شرکت که روز به روز در حال رشد و توسعه است، دقیقا مثل هفته قبل نیمی از جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده است.

 مانند هفته قبل گوشی هوشمند Mi ۱۱ Ultra شیائومی بدون تغییر در رتبه اول فهرست قرار دارد و گوشی Redmi Note ۱۰ Pro این شرکت هم با یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفته. با معرفی شش گوشی جدید نوکیا در این هفته، گوشی هوشمند نوکیا X۲۰ مورد توجه قرار گرفته و بدون سابقه قبلی در رده سوم قرار گرفته است.

 دومین گوشی پرطرفدار هفته قبل یعنی Poco F۳ شیائومی با دو پله نزول در این هفته، جایگاه چهارم جدول را تصاحب کرده است، در حالی که Redmi Note ۱۰ روند صعودی خود را حفظ کرده و به رده پنجم رسیده است. گوشی Poco X۳ Pro شیائومی هم این هفته با یک پله نزول، ششم شده است.

حضور کم رمق سامسونگ در فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

گوشی Galaxy A۷۲ سامسونگ هم در یک روند صعودی در رده هفتم قرار گرفته و پشت سر خود هم تیمی هایش از سامسونگ را می‌بیند.

در ادامه گوشی‌های Galaxy A۵۲، ۵G و Galaxy A۵۲ تیم کره‌ای را می‌بینیم که با اینکه در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفته‌اند، اما مشخص است که میل به صعود دارند؛ و در نهایت Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته تازه وارد، این جدول را با حضور خود در رتبه دهم، تکمیل کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۳ فروردین ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۳ فروردین ماه)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید